Kek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek Tarifleri
">

28 Mart 2012 Çarşamba

ev dekorasyonu (bizim gibi ev kuracaklara (: )

ev dekorasyonuyla ilgili yaklaşık iki aydır hemen hemen her şeye bakıyorum çıldırmış durumdayım (: ayakkabı hastası biri olarak iki aydır tek bir ayakkabıya bakmadım...bu benim için büyük bir değişim gibi gözükse de  evlilik hazırlıkları bittikten ve her şey tamamlandıktan sonra özüme dönmem an meselesi (:genelde pastel renklerden hoşlanıyorum siyah beyaz kombinleri de seviyorum aklımda bir kaç fikir olsa da hiç birşeyi  tam oturtmuş değilim bu yüzden çalışmalara devam... unutmadan şu da var ki, insan  ne kadar çok şeye bakarsa kafası o kadar çok karışıyor (: en iyisi bir an önce karar verip huzura ermek (: işte beğendiğim bir kaç dekorasyon...genelde siyah beyaz ve kırmızı ağırlıklı her tasarımdan bir kaç şeyi beğendim hepsinden birer parça alıp bir kombin oluşturucam sanırım, tasarımlarda göze çarpanlar renklerin uyumu,modern ve şık oluşu,lambaderler, aydınlatmalar,modern sehpalar, nişler ve tabi ki olmazsa olmazım aynalar (: spor ve modern tasarımlar her daim rahat ve modası geçmeyecek türden olsa da şu sıra avangard modeller revaçta ve ben de   bir sabah  modern ve spor modellere, başka bir sabah avangard modellere hasta uyanıyorum umarım bir an önce iyileşir şey yani aradığımı bulurum (:










her ne kadar pastel renklerini sevmiş olduğumu söylesem de siyah ve beyazın modern tasarımlarından görüldüğü üzre kendimi alamıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder