Kek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek Tarifleri
">

28 Mart 2012 Çarşamba

siftah (:

Merhabalar ben tuba (: bu benim ilk blogum dolayısıyla dün geceden bu yana keşif maratonundayım (: ee anlaşıldığı üzere evleniyorum ve bu heyecanı,yaşadıklarımı,tecrübelerimi araştırdıklarımı,derlediklerimi topladıklarımı kısacası bu süreç içerisinde olan biten her şeyi paylaşma isteğiyle yola çıktım ve benimde artık bir blog açma vaktimin geldiğine karar verdim ve  buradayım (:

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle.
    emeklerinize sağlık.
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza bayıldımm..
    katıldım hemen izleyicileriniz arasına.
    bende sizi beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki.
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim o sizin samimiyetiniz, tabi ki bu kadar güzel ve birbirinden leziz tarif ve deneyimler olur da takip edilmez mi artık ben de sizin izleyicileriniz arasındayım ellerinize sağlık sevgiler benden...

      Sil