Kek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek Tarifleri
">

30 Mart 2012 Cuma

benim gibi rengarenk (:

 birlikteliğimizin ilk aylarından itibaren bana çiçek almamasından şikayet ettiğim sevgilimcan sonunda bana çiçek aldıııııı (: arkadaşlarım bilirler bu konuda epey dertliydim (: romantizmden uzak biraz hastahane buketine benzeyen ilk çiçeğim için, bombayı anneciğim patlattı; 'senin gibi rengarenk' ((:
ben ilk defa ondan çiçek almanın, oda hayatında ilk defa birine çiçek vermenin haklı gurunu yaşarken karşılıklı böyle ilkleştik (: ikimiz içinde güzel bir duygu ve deneyimdi, sanırım sevgilim çiçek almaktan zevk almaya başladı öyle ki ikinci çiçeğim de geldi (: üstelik ilkine nazaran çok daha iyi (: daha önce yazdığım nişan tarihi böyle alınır da fondaki çiçek (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder