Kek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek TarifleriKek Tarifleri
">

29 Mart 2012 Perşembe

''aile en büyük servet''

sonunda ailelerimizi de tanıştırdık ve ne güzel ki onlarda tıpkı bizim gibi birbirlerini çok sevdiler...tavsiyem evleneceğiniz insanın ailesiyle evlenmeden önce mutlaka tanışıp birlikte sıkça zaman geçirin, çünkü; evlenirken sadece bir kişiyle evlenmiyorsunuz ailesiyle de ve hatta ailelerde birbirleriyle, bu nedenle uyum içinde olmak ve sevmek çok çok önemli...inşallah hep böyle devam eder hiç bozulmadan sonsuza kadar sürer bu sevgi, sevgilimcan da bende çok mutluyuz,,, ailelerimizin bu durumlarından dolayı çok çok daha mutluyuz  çok şükür (:  benim ablalarım, sevgilimin de bir erkek kardeşi oldu,iki anne babamızla  ne mutlu bize ki kocamaan bir aile olucaaz...(tabii büyük enişte, küçük enişte,yeğenler ve aileye katılacak yeni üyeleri de unutmamak gerekir (: )

4 yorum:

  1. Merhaba,yorumunuzu okudum yardımcı olmak isterim.Sorunu yazarmısınız?
    mail: icimdengeldigigibi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba maili gönderdim çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. CANIM BEN GELDİM.
    ÇOK GÜZEL GELİNLİKLER
    :)
    HAYATTA MUTLULUKLAR DİLERİM
    :)
    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiiiiin çok teşekkür ederim mutluluk dileyen herkes çok daha mutlu olur inşallah (:

      Sil